RETOURNEREN
Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Dat kan altijd gebeuren.  Retourneren is daarom ook geen probleem.
Item(s) die je bij Meneer Bollie koopt kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren (op eigen kosten en in de originele verpakking) naar het onderstaand adres. 
Meneer Bollie
Otto van Tussenbroekstraat 105
3059 LR  Rotterdam
 
Het aankoopbedrag wordt teruggestort via dezelfde methode als waar de bestelling mee betaald is. Vergeet niet de pakbon bij te voegen en hierop te vermelden welk artikel je wilt retouren, omcirkel het artikel dat retour komt.

Tip:Wanneer je je retour opstuurt, adviseren wij om altijd je bonnetje van je Track & Trace te bewaren totdat je retour verwerkt is!

Om het retourneren van producten te voorkomen, hebben wij nog enkele tips: 

  • Lees goed alle product informatie te vinden in de producttekst en onder het kopje ‘extra informatie’. De tekst wordt met zorg samengesteld en geeft een compleet beeld van het artikel.
  • Twijfel je over de juiste maat? Neem dan contact met ons op en wij zullen je helpen met het bepalen van de juiste maat.
  • Heb je nog vragen, dan mag je ons altijd contacten.
RUILEN
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om je artikelen te ruilen. De gewenste artikelen kunnen opnieuw besteld worden. 
Op deze manier zijn de artikelen het snelst in huis. Wil je eerst wachten tot jouw retourzending verwerkt is, neem dan contact op met ons voor de mogelijkheden.

Indien je door een fout van Meneer Bollie een verkeerde bestelling hebt ontvangen, zullen wij zorgen dat wij de juiste bestelling verzenden. De fout geleverde bestelling kun je, kosteloos retourneren, neem wel eerst contact met ons op.

KLACHTEN
Mocht je een beschadigd artikel hebben ontvangen, neem dan zsm contact met ons op. Dan kunnen we samen kijken hoe wij dit het beste op kunnen lossen.

Heb je een klacht over een artikel? Laat ons dit dan weten via info@meneerbollie.nl