Meneer Bollie

Wie is het gezicht achter Meneer Bollie?

Lees hier alles over Roxy en Meneer Bollie.

Roxy kun je ook op Instagram volgen of neem eens een kijkje op haar blog RoxyPaay.nl

Op welke social media kanalen kan ik Meneer Bollie volgen?

Je kunt ons volgen op de volgende social media kanalen:

Instagram, Pinterest en Facebook.

 

Producten

Waar kan ik een compliment of klacht naar toe sturen?

Alle complimenten of klachten zijn belangrijk voor ons.
Je kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar info@meneerbollie.nl

Wat is de garantie op mijn artikel(elen)?
Kwaliteit is belangrijk voor ons. 
 
Maar het is onmogelijk om te voorkomen dat sommige artikelen een beschadiging onderweg oplopen.

Als een artikel dat je in onze online shop hebt gekocht niet van de juiste kwaliteit is en je het terug wilt sturen, dan dien je het terug te sturen naar ons. Wij zullen het artikel dan inspecteren. 

Mochten we vaststellen dat het artikel beschadigd is geraakt tijdens het productieproces of het artikel zich in een andere staat bevindt dan waarin het zich zou moeten bevinden als het uit de fabriek komt, dan ontvang je je geld terug. 

Als artikelen om andere redenen beschadigd zijn geraakt, inclusief beschadiging door nalatigheid, misbruik of slijtage, dan vergoeden we dit niet. 

Let op, de levensduur van een artikel hangt af van het individuele gebruik, het karakteristieke draagpatroon en de omstandigheden waarin het wordt gebruikt. Artikelen die door normale slijtage beschadigd raken of artikelen die de redelijke levensduur hebben bereikt, worden niet vervangen.

Download producten

Hoe werkt een digitaal product?

Na het de aanschaf van je Digitale bestand kun je deze downloaden via de link in de email die je ontvangt. Je kunt het bestand thuis of in een print shop zo vaak uitprinten als je wilt. 
Heb je een digitaal product dat wij moeten customizen dan duurt enkele werkdagen voordat je je bestand toegezonden krijgt van ons.

Bestellen & betaling

Hoe vind ik het artikel dat ik zoek op de website?

Er zijn twee manieren om de artikelen te vinden: via het zoekmenu of de navigatiebalk.
 
Om te zoeken met de navigatiebalk kies je eerst de categorie, dan de subcategorie uit de aangegeven opties bovenaan de pagina. 
 
Daarnaast kun je specifieke artikelen vinden door gebruik te maken van de zoekbalk bovenaan de pagina. Vul simpelweg de naam van het artikel of de omschrijving.

Ik heb een cadeau snel nodig voor een verjaardag?

Om teleurstelling te voorkomen bestel cadeaus die voor een verjaardag zijn op tijd. Twijfel of je cadeau op tijd binnen is, neem dan gerust contact met ons op voordat je cadeau besteld op info@meneerbollie.nl

Wij doen altijd ons best een cadeau zo snel mogelijk te leveren, maar ook door invloed van PostNL kan he voorkomen dat een levering er iets langer over doet dan gebruikelijk.

Het artikel wat ik wil bestellen is niet meer op voorraad, wat nu?

Heb je een artikel gezien in onze webshop waar ‘uitverkocht’ bij vermeld stond?
Informeer dan bij ons of we dit artikel wellicht al besteld hebben of opnieuw binnen krijgen.

 

Welke betaalwijzen worden geaccepteerd?

We accepteren de volgende betaalwijzen:  iDeal, Mastercard, PayPal en directe bankoverschrijving.

Hoe gebruik ik mijn actie code?

Het kan soms voorkomen dat we een actie code hebben, zoals bijvoorbeeld met Black Friday. Vul de code in bij het afrekenen. Deze wordt dan verrekend met het totaal bedrag. Het kan voorkomen dat er een minimum bestel bedrag vereist is.

Bezorging

Kan ik de artikelen ook komen bekijken of ophalen?

Helaas is bekijken of bezoeken op dit moment niet mogelijk.

Wat kost verzenden en hoe lang duurt het?
De levertijd van je bestelling ligt aan het soort artikelen die je besteld hebt en je bezorgadres (Nederland of Belgie). 


Standaard artikelen

Dit zijn Meneer Bollie artikelen die je niet hebt gecustomized of gepersonaliseerd, Let op deze hebben een andere levertijd.

Bestelling Nederland

  Verzendkosten Levertijd
Per envelop € 2,95  2 a 4 werkdagen*
Per doos Track n Trace € 6,95 2 a 4 werkdagen*
Bestel bedrag vanaf €49,95 Gratis 2 a 4 werkdagen*

Bestellingen Belgie

Per doos Track n Trace € 6,95 2 a 4 werkdagen*

Voor bestellingen vanuit Belgie hebben wij er voor gekozen om deze altijd met Track n Trace te verzenden, dit zodat wij het pakket altijd goed kunne volgen.

*Gepersonaliseerde artikelen
Het personaliseren van een artikel door bijvoorbeeld een naam toe te voegen, neemt gemiddeld 5 werkdagen in beslag. Als je een gepersonaliseerd artikel in je winkelwagen stopt, houd er dan rekening mee dat het bezorgen van je complete bestelling enkele werkdagen langer in beslag kan nemen.

Feestdagen gesloten
De levertijd kan langer zijn voor bestellingen die op of 1 dag voor een feestdag worden geplaatst. Houd dus rekening met een langere levertijd als je iets bestelt.

Bestellingsregels & -beperkingen

  • Bestellingen worden verstuurd op werkdagen. Werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen.
  • Wij kunnen niet bezorgen bij postbussen.

Bezorging door PostNL 
Je bestelling wordt 2 x aangeboden (of wordt bij de buren afgeleverd). Daarna gaat je bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor om af te halen. Je bestelling blijft 2 weken liggen om deze af te halen daarna gaat de bestelling retour naar Meneer Bollie. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen?

Helaas kan het soms voorkomen dat een pakketje zoek raakt bij de post. Je kunt dan het beste mailen naar ons info@meneerbollie.nl wij gaan dan kijken of wij het pakket kunnen vinden in het systeem en/of we het kunnen oplossen.

Retourneren

Wat zijn de voorwaarden om mijn artikel te retourneren?

De volgende voorwaarden gelden voor het retourneren van artikelen naar Meneer Bollie:

  • Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
  • Indien redelijkerwijs mogelijk het artikel in de originele verpakking retour sturen.
  • Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper. Wij raden je aan altijd je track & trace bon te bewaren totdat je bevestiging hebt dat wij je retour hebben ontvangen.
  • Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
  • Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
  • Indien niet aan onze retour voorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
Wanneer kan ik gekochte artikelen uiterlijk retourneren?
Item(s) die online aangeschaft zijn kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren (op eigen kosten en in de originele verpakking) naar het onderstaand adres. 
Meneer Bollie
Christa Ehrlichhof 62
3059 LL  Rotterdam
 
Het aankoopbedrag wordt teruggestort via dezelfde methode als waar de bestelling mee betaald is. Vergeet niet de pakbon bij te voegen en hierop te vermelden welk artikel je wilt retouren, omcirkel het artikel dat retour komt.
 
Let op: Artikelen die wij customizen of personaliseren met bijvoorbeeld een naam, zijn niet meer te verkopen, om deze reden is het niet mogelijk deze artikelen te retourneren.
 
Tip:Wanneer je je retour opstuurt, adviseren wij om altijd je bonnetje van je Track & Trace te bewaren totdat je retour verwerkt is!
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Het aankoopbedrag wordt teruggestort via dezelfde methode als waar de bestelling mee betaald is. 
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en binnen 7 dagen na aankomst hebben verwerkt, sturen wij jou een creditnota per mail.  
 
Vergeet niet de pakbon bij te voegen en hierop te vermelden welk artikel je wilt retouren, omcirkel het artikel dat retour komt.
Tip:
Wanneer je je retour opstuurt, adviseren wij om altijd je bonnetje van je Track & Trace te bewaren totdat je retour verwerkt is!

Ruilen

Kan ik een artikel ruilen?

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om je artikelen te ruilen. De gewenste artikelen kunnen opnieuw besteld worden. 
Op deze manier zijn de artikelen het snelst in huis. Wil je eerst wachten tot jouw retourzending verwerkt is, neem dan contact op met ons voor de mogelijkheden.

Klachten

Ik heb een klacht over een artikel?

Mocht je een beschadigd artikel hebben ontvangen, neem dan zsm contact met ons op. Dan kunnen we samen kijken hoe wij dit het beste op kunnen lossen.

Heb je een klacht over een artikel? Laat ons dit dan weten via info@meneerbollie.nl

 

Staat je vraag hierboven er niet bij stuur ons dan een email.